TAF !
Modérateur : Big Brother
c'est quand même incroyable, on a en Europe les licences les plus chères du monde, et on s'est tous fait chier pour les théoriques, et a la fin , qu'est ce qu'on a: rien ou des boulots mal payes.maintenant ils ont invente un nouveau truc, ça s’appelle EASA pour nous faire passer a la caisse une fois de plus.
j'ai plus a me faire chier, j'ai déjà des employeurs qui m'ont contacte pour du TAF aux USA! Votre pote Lionel
j'ai plus a me faire chier, j'ai déjà des employeurs qui m'ont contacte pour du TAF aux USA! Votre pote Lionel
Flight Safety Officer
VistaJet is seeking an experienced Flight Safety Officer to join the team. The role will comprise a mix of office and line flying duties.
Mandatory requirements:
Valid JAR F-ATPL or ATPL
Valid JAR FCL Medical (class 1)
English level 4-6
EEC citizenship
Previous Flight Safety Officer Experience
Previous SMS Experience
Required Documents:
Current Curriculum Vitae in English (incl. three referees)
Flight hours break down (total time, jet time, PIC time, time on type)
Copy of JAR License
Copy of medical
Copy of passport (valid EEC passport)
Copy of Flight Safety Officer & SMS courses and reference letters
Please submit your application using our Application Form.
VistaJet is seeking an experienced Flight Safety Officer to join the team. The role will comprise a mix of office and line flying duties.
Mandatory requirements:
Valid JAR F-ATPL or ATPL
Valid JAR FCL Medical (class 1)
English level 4-6
EEC citizenship
Previous Flight Safety Officer Experience
Previous SMS Experience
Required Documents:
Current Curriculum Vitae in English (incl. three referees)
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Copy of Flight Safety Officer & SMS courses and reference letters
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ATPL théorique 14/14
Jobkategorie:
Arbeitgeber:
Standort:
First Officer
Condor
i.e. FRA, MUC, DUS, HAM, STR, SXF
Startdatum:
Vertragstyp:
Referenznummer:
01.01.2012
Festanstellung
IP10080
Das Unternehmen
Die Condor ist mit einer jährlichen Beförderungsleistung von knapp sieben Millionen Passagieren und über 70 Zielen in Europa, Asien, Afrika und Amerika eine der führenden Freizeitfluggesellschaften der Welt. Sie verfügt mit über 17 Abflughäfen in Deutschland über ein flächendeckendes Angebot.
First Officer A320 / B757/767 (m/w)
Die Herausforderung
Condor bietet eine außerordentlich interessante und abwechslungsreiche Tätigkeit in einem hoch motivierten Team für Flugschulabsolventen und erfahrene Airline Piloten.
Ihre Qualifikation
Erforderliche Fähigkeiten:
Beherrschung der deutschen und englischen Sprache in Wort und Schrift
Erforderliche Qualifikationen:
JAR ATPL oder CPL (IR) mit ATPL Theorie
MCC ist nicht erforderlich
Medical Klasse 1 - ausgestellt von einem deutschen AMC - inkl. negativem Drug Test
Körpergröße 1,65 - 1,98 m
Korrektur der Sehschärfe um max. +/- 3 Dioptrien
uneingeschränkte Aufenthalts- und Arbeitsgenehmigung in Deutschland sowie Besitz eines uneingeschränkten Reisepasses
Erfolgreiche Teilnahme am Auswahlverfahren (inklusive SIM) der CONDOR
Erforderliche Flugerfahrung:
keine Flugerfahrung erforderlich
kein Type Rating erforderlich
Erforderlicher Schulabschluss:
Allgemeine Fachhochschulreife oder Hochschulreife
Bezahlung:
Condor Tarifvertrag - Hier finden Sie weitere Details zu den Beschäftigungsbedingungen.
Sozialleistungen:
attraktives Angebot
Ihre Bewerbung
Bitte bewerben Sie sich ausschließlich online!
Arbeitgeber:
Standort:
First Officer
Condor
i.e. FRA, MUC, DUS, HAM, STR, SXF
Startdatum:
Vertragstyp:
Referenznummer:
01.01.2012
Festanstellung
IP10080
Das Unternehmen
Die Condor ist mit einer jährlichen Beförderungsleistung von knapp sieben Millionen Passagieren und über 70 Zielen in Europa, Asien, Afrika und Amerika eine der führenden Freizeitfluggesellschaften der Welt. Sie verfügt mit über 17 Abflughäfen in Deutschland über ein flächendeckendes Angebot.
First Officer A320 / B757/767 (m/w)
Die Herausforderung
Condor bietet eine außerordentlich interessante und abwechslungsreiche Tätigkeit in einem hoch motivierten Team für Flugschulabsolventen und erfahrene Airline Piloten.
Ihre Qualifikation
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Erforderliche Qualifikationen:
JAR ATPL oder CPL (IR) mit ATPL Theorie
MCC ist nicht erforderlich
Medical Klasse 1 - ausgestellt von einem deutschen AMC - inkl. negativem Drug Test
Körpergröße 1,65 - 1,98 m
Korrektur der Sehschärfe um max. +/- 3 Dioptrien
uneingeschränkte Aufenthalts- und Arbeitsgenehmigung in Deutschland sowie Besitz eines uneingeschränkten Reisepasses
Erfolgreiche Teilnahme am Auswahlverfahren (inklusive SIM) der CONDOR
Erforderliche Flugerfahrung:
keine Flugerfahrung erforderlich
kein Type Rating erforderlich
Erforderlicher Schulabschluss:
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Bezahlung:
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Sozialleistungen:
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ATPL théorique 14/14
Bingo Airways, la nouvelle compagnie charter polonaise:
A 320 Family Captains
Minimum requirements:
- unrestricted right to live and work in the European Union
- current and valid JAR ATPL
- current and valid JAR Class 1 Flight Crew Medical Certificate
- ICAO English Language Proficiency Level 4 or greater
- a current and valid Airbus A320 Family Type Rating
- a minimum total flight time of 3000 h and 500 h PIC on A320 Family
A320 Family First Officers
Minimum Requirements:
- unrestricted right to live and work in European Union
- commercial Pilot's License with:
- MPA Instrument Rating (MPA-IR)
- a completed Multi Crew Cooperation certificate
- current and Valid JAR Class 1 Flight Crew Medical Certificate
- a current and valid Airbus A320 Family Type Rating
- a minimum total flight time of 500 hours and 250 h on Airbus A320 Family
A 320 Family Captains
Minimum requirements:
- unrestricted right to live and work in the European Union
- current and valid JAR ATPL
- current and valid JAR Class 1 Flight Crew Medical Certificate
- ICAO English Language Proficiency Level 4 or greater
- a current and valid Airbus A320 Family Type Rating
- a minimum total flight time of 3000 h and 500 h PIC on A320 Family
A320 Family First Officers
Minimum Requirements:
- unrestricted right to live and work in European Union
- commercial Pilot's License with:
- MPA Instrument Rating (MPA-IR)
- a completed Multi Crew Cooperation certificate
- current and Valid JAR Class 1 Flight Crew Medical Certificate
- a current and valid Airbus A320 Family Type Rating
- a minimum total flight time of 500 hours and 250 h on Airbus A320 Family
ATPL théorique 14/14
Job Description
GlobeAir is always curious for new faces. If you believe that you’re the one to bring a fresh breeze to our company, to bring the motivation and enthusiasm needed, we’re happy to receive our application in any case.
But currently we’re trying to fill the following vacancies. So launch your career for real as a ...
Commander / First Officer for Cessna Citation Mustang Jets (C510)
We expect as a Commander
•4,000 flight hours
•1,500 Hrs. instrument flight
•1,000 Hrs. in a jet
•500 Hrs. in the C510* type
We expect as a First Officer
•500 flight hours
•250 Hrs. instrument flight
•100 Hrs. in a jet
•50 Hrs. in the C510* type
* Valid JAR-FCL1 licence / valid JAR-FCL3 medical certificate of fitness class 1
You also:
•Offer a proactive approach and take joy in customer contact
•Have experience with business flights
•Have a flexible lifestyle and willingness to be stationed in Austria, Italy or Switzerland
•Have excellent software skills and written and spoken language skills in German and English
•Are team-orientation, flexibility, resistance to stress and good conflict management skills
•Have an unlimited passport
Send your indicative application to jobs@globeair.com by email and a copy of all required documents to GlobeAir AG Linzer Strasse 50, 4063 Hörsching AUSTRIA.
GlobeAir is always curious for new faces. If you believe that you’re the one to bring a fresh breeze to our company, to bring the motivation and enthusiasm needed, we’re happy to receive our application in any case.
But currently we’re trying to fill the following vacancies. So launch your career for real as a ...
Commander / First Officer for Cessna Citation Mustang Jets (C510)
We expect as a Commander
•4,000 flight hours
•1,500 Hrs. instrument flight
•1,000 Hrs. in a jet
•500 Hrs. in the C510* type
We expect as a First Officer
•500 flight hours
•250 Hrs. instrument flight
•100 Hrs. in a jet
•50 Hrs. in the C510* type
* Valid JAR-FCL1 licence / valid JAR-FCL3 medical certificate of fitness class 1
You also:
•Offer a proactive approach and take joy in customer contact
•Have experience with business flights
•Have a flexible lifestyle and willingness to be stationed in Austria, Italy or Switzerland
•Have excellent software skills and written and spoken language skills in German and English
•Are team-orientation, flexibility, resistance to stress and good conflict management skills
•Have an unlimited passport
Send your indicative application to jobs@globeair.com by email and a copy of all required documents to GlobeAir AG Linzer Strasse 50, 4063 Hörsching AUSTRIA.
Cool, on verra plus ta gueule sur ce forumFAACFI a écrit :c'est quand même incroyable, on a en Europe les licences les plus chères du monde, et on s'est tous fait chier pour les théoriques, et a la fin , qu'est ce qu'on a: rien ou des boulots mal payes.maintenant ils ont invente un nouveau truc, ça s’appelle EASA pour nous faire passer a la caisse une fois de plus.
j'ai plus a me faire chier, j'ai déjà des employeurs qui m'ont contacte pour du TAF aux USA! Votre pote Lionel
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- Chef de secteur posteur
- Messages : 7974
- Enregistré le : 02 mars 2008, 08:03
-
- Chef de secteur posteur
- Messages : 704
- Enregistré le : 20 sept. 2003, 02:00
- Localisation : Europe
Je serais bien curieux de savoir ce que tu connais de airbaltiC pour dire que c est une compagnie de m... Hein?FAACFI a écrit :partout le même problème, ils veulent des pilotes qui volent dans d'autres compagnies.
personne veut former ces jours-ci. c'est du n'importe quoi.
qui va quitter sa compagnie pour une boite de m... comme air baltique?
c'est vraiment a chier cette Europe!
Work hard... then Enjoy !
Ca dépend de la personne, mais un type bien cablé, avec une bonne expérience de l'aviation d'affaires peut être CDB mustang avec 2000h.JAimeLesAvions a écrit :Quel est selon toi la bonne expérience pour être CDB sur Mustang?
C'est sur que si c'est 2000h de FI c'est pas la même chose, et surtout pas le même boulot.
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- Copilote posteur
- Messages : 107
- Enregistré le : 11 nov. 2010, 11:18